torstai 17. heinäkuuta 2014

Olen täällä taas!

Moi pitkästä aikaa! Pahoittelut jo näin aluksi pitkästä postaustauosta, on vain ollu sen verran kiireitä, et en oo oikein ehtiny käymään panfussa, paitsi joskus pikatsekkauksella. Mutta nyt siis alan postailemaan ainakin kaks kertaa viikossa, ku nää alkukesän kiireet on pois alta :)

Mä oon laittanu täs yhen asian merkille: Enää ei tuu viikkotehtäviä! :o Sehän on jo ollu pitkän aikaa silleen. Tuntuu et panfusta on menossa mielenkiinto kokonaan, sillon ku oli vielä viikkotehtäviä, ainakin mulla mielenkiinto panfuun pysy yllä :/ Tai sit mä oon tulossa vanhaksi :D


Tää ei nyt tän kummosempi postaus ollu, mut huomenna tulee sit vähän mielenkiintoisempi postaus, koska on KULTAPANDAPÄIVÄ!

Ps. Ronima julisti mut kuukauden bloggariksi, kiitokset siitä :) Aika yllättävää, että mun unelma toteutu jo näin nopeesti, haha :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti